potopis | potovanje v OMAN: 2-tedenski 4WD road trip

Katja DRUŽINSKA POTOVANJA, OMAN Leave a Comment

Naše PRVO VELIKO POTOVANJE IZVEN EVROPE Z LU-jem. Dolgo smo se odločali kam bi šli in po metodi izključevanja nam smo se na koncu odločili za Oman. Lu je bil STAR 1 LETO in postajal je vedno bolj smostojen, zato se nam je zdelo, da bi vse moralo potekati brez problemov. SPOMLADI, ko smo bili tam, še ni bilo prevroče, NAJEM AVTA in vožnja je dokaj enostavna, poleg tega pa je še gorivo res smešno poceni. Pokrajina je zelo raznolika, turistov skorajda ni, pa še POLET ni bil predolg. Dvourne ČASOVNE RAZLIKE skoraj nismo čutili. Kaj bi si še želeli več? Poznali nismo nikogar, ki bi tam že bil, zato smo vse informacije predhodno izbrskali iz interneta in enega starejšega turističnega vodiča. Potovanje se je na koncu izkazalo za krasno izkušnjo in pristna PRIJAZNOST DOMAČINOV je poskrbela za to, da smo se ves čas počutili VARNO in DOBRODOŠLO.

Kdaj: marec/april 2013

Obiskali smo: Muscat, Nizwa, Bahla, Al Harma, Jebel Shams, Ibra, Al Hoota, Al Mintirib, Wadi Bani Khalid, Sur, Ras al Haad, Ras Al Jinz, Wadi Tiwi, Bimmah Sinkhole

Kako: z najetim 4WD avtom

Spali smo v:  majhnih hotelih

OMAN SMO OBISKALI, KO JE IMEL LU 1 LETO. PREBERI VEČ O OMANU Z OTROKI NA KONCU TEGA PRISPEVKA.

KORISTNE INFORMACIJE | OMAN

PRENOČIŠČA | OMAN

PRENOČIŠČA SMO REZERVIRALI VNAPREJ, saj smo dobili občutek, da v določenih predelih, ki smo jih nameravali obiskati ni velike izbire hotelov. Lahko bi s sabo sicer vzeli tudi ŠOTOR in KAMPIRALI NA PROSTEM (kar je zakonsko dovoljeno), ampak se nam je zdelo, da z enoletnikom to ni ravno najboljša ideja. V MUSCATU smo spali v indijskem HOTELU Z BAZENOM, ki nam je v vročih urah parkrat prišel zelo prav. Kasneje smo spali v MANJŠIH HOTELČKIH in GUESTHOUSIH, kjer smo bili nekajkrat tudi edini gostje. V večini hotelov je bil ZAJTRK VKLJUČEN V CENO. Sobe niso bile ravno poceni, a še vedno sprejemljive. V PUŠČAVI si lahko privoščite nočitev v LUKSUZNIH ŠOTORIH, za kar boste sicer odšteli veliko več kot za hotel.

VOŽNJA IN TRANSPORT | OMAN

PRVE DNI V MUSCATU zares nismo potrebovali avta. Z LETALIŠČA smo se z uradnim letališkim TAKSIJEM zapeljali do hotela (ko zapustite letališko zgradbo poiščite malo hišico, povejte v kateri hotel bi radi šli in počakajte na prost taksi, cena je fiksna).  MESTO je zelo razpotegnjeno in nemogoče je vse PREHODITI, zato se bo treba večkrat usesti v taksi. Najbolje je, da v hotelu razložite, kam bi radi šli, pa naj vam povejo koliko bi ta vožnja morala okvirno stati. Potem si izračunajte kolikšna je normalna cena za kilometer vožnje in že lahko barantate. Večina voznikov je govorila vsaj malo ANGLEŠKO in veselo so nam opisovali njihovo vsakodnevno življenje.

Muscat, Muscat Governorate, Oman to Muscat, Muscat Governorate, Oman - Google Maps - Mozilla Firefox 05052015 123829-001

PREOSTANEK POTOVANJA SMO PREVOUILI Z NAJETIM AVTOM. In to kakšnim. Ogromna TOYOTA na štirikolesni pogon, za ugodno ceno. CENE GORIVA so res smešno nizke, po cestah pa smo se kar dobro znašli brez navigacijskega sistema, imeli smo samo ZEMLJEVID in nekaj detajlnih kart, ki smo jih doma natisnili zato, da bi lažje našli pot do rezerviranih hotelov. Za najem avta morate predložiti MEDNARODNO VOZNIŠKO DOVOLJENJE. Cestne OZNAKE so napisane tako v arabščini kot tudi v latinici. Samo enkrat smo malo zašli, kar pa ni bilo tako hudo, glede na to, da se nam ni nikamor mudilo.

VOŽNJA SAMA JE AR ENOSTAVNA, večkrat smo bili popolnoma sami na cesti. Od časa do časa nam je nasproti sicer pripeljel kak “lokalni pomembnež”, ali pa nas prehitel v ovinek, ampak kakšne zaresne nevarnosti na srečo ni bilo. Smo pa videli par NESREČ, tako da previdnost ni odveč. Splača se vzeti 4WD AVTO, saj boste z njim res lažje dostopali do plaž, se z njim brez težav vozili po kamnitih „cestah“ v wadijih (kjer boste včasih prečkali tudi vodo) in po puščavskem pesku.

car oman1

V MUSCATU zna biti malo kaotično, predvsem pa je težje prit nazaj noter kot ven iz mesta. Vključevanje v KROŽIŠČE je tudi malo drugačno kot v Evropi, mi smo šli po principu „do as the locals do it“ in ni bilo večjega problema. Večina turistov potuje z najetimi avti oziroma najamejo avto z voznikom, v NIZWI smo videli nekaj avtobusov, ki pa so bili na dnevnem izletu z velike KRIŽARKE, zasidrane v Muscatu. JAVNEGA TRANSPORTA SKORAJDA NI, tako da se zdi vožnja z avtom nekako najlažja in najbolj logična izbira.

STROŠKI | OMAN

Iz FRANKFURTA smo PREKO BAHRAINA leteli v MUSCAT z družbo GULF AIR (povratna karta na osebo okrog 400€, Lu je lahko še potoval brezplačno v mojem naročju). VIZA OB PRIHODU nas je stala 10€, cena je odvisna od tega, koliko časa ostanete v državi. URADNI TAKSI z letališča do hotela v Muscatu je bil okrog 20€, NAJEM 4WD AVTA približno 80€ na dan, DIZEL okrog 0,30€ na liter. Najcenejša HOTELSKA SOBA je bila v mestu Ibra (dvoposteljna za 33€), najdražja pa zadnjo noč v Muscatu v hotelu Crowne Plaza za 160€, ampak to je bil del rojstnodnevnega darila in s tem tudi izjema. Ponavadi smo za dvoposteljno sobo dali okrog 65€ na noč. VSTOPNINE v muzeje, trdnjave itd so bile okrog 1€. KOSILO med 4 in 7€, nealkoholne pijače 2€, PIVO pa, če smo ga sploh kje dobili, zelo drago. Najdražje kosilo smo jedli v Marine Club-u v Muscatu, okrog 50€ za nas 3, s tem da sta bili to v bistvu 2 porciji, pa smo si malo delili. Kot vidite, ni ravno poceni, je pa definitivno vredno vsakega centa.

KULINARIKA | OMAN

Jedi se zdijo kot MEŠANICA INDIJSKE IN ARABSKE KUHINJE, tako smo največkrat pojedli kakšen CURRY z rižem in zelenjavo, svežo RIBO, MESO na žaru, ostale INDIJSKE specialitete, včasih pa tudi kakšen ameriški BURGER, POMFRIT in SOLATO– slednje smo jedli le v Muscatu, kjer smo po naključju ob plaži našli nekaj bolj zahodno orientiranih restavracij. Za ZAJTRK smo pili dobro KAVO, jedli OMLETE, toast, jogurte in sveže SADJE – povsod smo imeli ogromno izbiro in količinsko tudi nikoli ni nič zmanjkalo. Poskusite tradicionalno arabsko kavo, poleg katere vam ponudijo DATELJNE namesto sladkorja. Nekajkrat smo imeli probleme pri iskanju PRIGRIZKOV za na pot. Parkrat smo nehote kupili kruh, ki je bil sladek kot krof, enkrat so bile v njem celo skrite rozine – toliko slabše za tunin namaz, ki smo ga kupili za zraven. Redki uslužbenci v trgovinah govorijo ANGLEŠKO, tako da se je bilo težko zmenit, kaj bi radi. Smo pa zlahka dobili MLEKO IN JOGURTE, ki jih je Lu zvečer pojedel s kosmiči.

oman food

Kar se tiče ALKOHOLA, ne pričakujte preveč . PIVO sva spila v Muscatu v hotelu (ker je bil indijski) in v Marini v restavraciji. Naslednjega pa šele na letališču na poti domov, in to kar 3 za 2.

NAKUPOVANJE | OMAN

Za hrano, obleke, plenice ali knjige poiščite LuLu HIPERMARKET (mi smo ga sicer videli samo v Muscatu in v Nizwi). Najbolj znan produkt je drugače verjetno FRANKINSENCE, ki se ga uporablja v parfumski industriji in aromaterapiji. V bistvu gre za AROMATIČNO SMOLO DREVESA BOSWELLIA, ki se jo zažge tako, da oddaja aromatičen dim. Lahko kupite tudi balgo odlične kakovosti ali pa kar TRADICIONALNO OBLAČILO DISHDASHA, lončene posode, pletene obeske za ključe, preproge, škatlice ali pa srebrnino. Karkoli že kupujete, ne pozabite malo BARANTATI.

KAJ VIDETI IN POČETI | OMAN

MUSCAT | OMAN

NAJVEČJE MESTO V DRŽAVI se razteza vzdolž obale, v zalednju pa se dvigajo mogočni HRIBI, Western Hajar Mountains. Mestnega načrta morda sprva ni najlažje razumeti. Pomaga pa, če veste, da je mesto dejansko nastalo z združitvijo 3 DELOV: STARI MUSCAT (poznan tudi kot „wall city“), MUTTRAH (prvotno manjša ribiška vas, danes znana po tržnici in obmorski cesti) ter RUWI  (komercialni center mesta). Kar pomeni, da je mesto površinsko gledano res veliko in za premik iz enega dela v drugi del bo treba vzeti taksi.

PRVI DAN smo dan smo bili še malo zmatrani od poti, zato si nismo zadali prevelikega napora. Po zajtrku smo se sprehodili do znanega URNEGA STOLPA, nedaleč od našega hotela, v predelu Ruwi. Popoldne smo preživeli ob BAZENU, zvečer pa raziskovali živahno RUWI STREET.

NASLEDNJI DAN smo bili vsi dobro naspani in spočiti, zato smo dan začeli z zgodnjim zajtrkom. Ko smo se dodobra napokali s slastnimi indijskimi specialitetami smo pohiteli do glavne mošeje, SULTAN QABOOS GRAND MOSQUE, saj je za ne-muslimane odprta le od 8 – 11 ure (ob petkih zaprta). Za obisk mošeje se USTREZNO OBLECITE, otroci mlajši od 10 let v notranjost mošeje ne smejo, lahko pa vstopijo v kompleks. Mošeja sama, je prekrasna, okolica je lepo urejena, znotraj pa vas pričaka druga NAJVEČJA ROČNO VEZANA PREPROGA NA SVETU (70m x 60m) in OGROMEN LESTENEC. Res impozantno.

Kasneje smo se sprehodili še okrog čudovite OPERE in si privoščili postanek za malico v enem najdražjih nakupovalnih centrov, kar sem jih kadarkoli videla. Glede na mestni zemljevid, bi morali biti blizu plaže, zato smo se namenili preveriti temperaturo morja.

Ker s sabo nismo imeli kopalk, smo sprehod nadaljevali ob obali in pristali v zelenem QURM PARKU (pot do tja je bila res dolga, ampak Lu je tako ali tako potreboval POPOLDANSKI SPANEC V VOZIČKU). Park nas je pozitivno presenetil, zdelo se nam je, kot da so se vse DRUŽINE že cel dan skrivale prav v tem parku, saj poprej nismo nobene srečali. Park je raj za otroke vseh starosti, no po pravici povedano je bil raj tudi za naju. Po dolgem vročem dnevu hoje, smo sprehodili stopala po sveži travi in v senco razgrnili ruto, nekaj pojedli in popili, se malo ulegli in uživali v popoldnevu.

TRETJI DAN V MUSCATU smo zjutraj obiskali znamenit SOUQ, tržnico v predelu MUTTRAH. Nismo se mogli upreti, zato smo nakupili par malenkosti, nato pa se podali na doooolg SPREHOD OB MORJU vse do SULTANOVE PALAČE. Pot je široka in lepo urejena, za počitek so urejeni piknik prosti, otroško igrišče in klopi. Če skopate se lahko vmes, saj so v zalivih urejene plaže.

PO OGLEDU SULTANOVE PALAČE  (seveda samo od zunaj), so se začeli oglašati želodci, zato smo s taksijem skočili do bližnje MARINE, kjer smo si privoščili noro dobro ribje KOSILO, pa še BAZEN smo lahko uporabili za popoldansko kopanje, tokrat smo imeli kopalke namreč s sabo. Tu se lahko zmenite za DNEVNE IZLETE ali panoramske vožnje z ladjo. Vzdušje je bilo tako sproščeno, da smo ostali do večera.

NIZWA | OMAN

Čas, da zapustimo Muscat. Na letališču smo prevzeli REZERVIRAN AVTO in se odpeljali proti NIZWI. Na poti smo uživali v prvih pogledih na GORATO POKRAJINO. Izgledalo je, da je tudi Lu zadovoljen z avtom in vožnjo, saj je že po nekaj ovinkih zaspal.

Največja atrakcija v Nizwi je sigurno znana TRDNJAVA, v katero smo vstopili potem ko smo plačali 1€. Z vrha so lepi RAZGLEDI na okolico, obiščete pa lahko tudi MUZEJ. Tu je bilo kar nekaj turistov, večinoma iz velike križarke, na dnevnem izletu. Obisk trdnjave je najbolje izvesti v dopoldanskem času, ne pozabite, da je OB PETKIH ZAPRTA. Okrog je kar nekaj prodajaln spominkov, restavracij, trgovin in menjalnic denarja (najboljši menjalni tečaj so imeli prav tu).

BAHLA | OMAN

Ok, prvo kot prvo – a vidite parkirišče? Je prazno, ne? Ravno to je eden izmer razlogov, zakaj nam je bil Oman tako všeč – skoraj ni turistov. Posvod je zelo MIRNO in nekako sproščeno in nihče ti na vsak način na vsakem koraku ne poskuša česa prodati. Če bi to isto parkirišče pred tako zanimivo utrdbo postavili na primer v Mehiko, na Bali ali v Vietnam – bi bilo po vsej verjetnosti polno prodajalnih stojnic, beračev, turističnih avtobusov in še česa. Kratka vožnja iz Nizwe in že ste pri TRDNJAVI. Obhodili smo jo okrog in okrog, se tu in tam ustavili in občudovali okolico.

GRAD JIBREEN | OMAN

GRAD smo si na hitro ogledali le od zunaj, a če se tako ali tako nahajate v bližini se splača ustaviti.

JEBEL SHAMS | OMAN

Spali smo v okolici AL HOOTA, kjer smo bili res dobesedno na samem, pa še edini gosti v „hotelu“ smo bili. Smo imeli pa zato neomejeno prostora, pa še otroško IGRIŠČE, restavracijo in lastno teraso za večerni požirek konjaka, obsijani z rdečo večerno svetlobo. Naslednje jutro smo raziskovali KANJON IN GOROVJE JEBEL SHAMS z najvišjim vrhom v državi, v HAJAR MOUNTAINS. Najprej pa smo se ustavili v idilični vasi AL HAMRA.

Z obrobja lahko pokukate v DRUGI NAJVEČJI KANJON NA SVETU, če pa imate ustrezno opremo in dovolj časa se lahko v kanjon odpravite tudi PEŠ. Namesto pohoda, smo se mi z avtom (sicer nenamerno, ker smo malo zašli) peljali doberšenj del OKROG KANJONA.

Čas da se vrnemo v AL HOOTO. Spet, nobenega prometa, le čudovita pokrajina. Hoteli smo obiskati tudi JAME v Al Hoota, a smo naleteli na prazno parkirišče in zaprta vrata. Kasneje smo na recepciji izvedeli, da so jame poplavljene in zato začasno zaprte za javnost.

IBRA | OMAN

IBRA ni ravno eno izmed tistih mest, kjer se morate nujno ustaviti. Pravzaprav se vam tu sploh ni treba ustaviti. Razen če hočete PRESPATI NA POTI, kot smo to storili tudi mi. Lahko bi prespali tudi v kakšnem izmed lepo urejenih KAMPOV V PUŠČAVI, a se bi nam to precej poznalo na denarnici. Ker smo se načeloma vedno skušali izogniti VOŽNJI PO TEMI, smo v Ibro prišli pozno popoldan in se brezciljno sprehajali po mestu. Kljub temu, da tu ni bilo nič kaj posebnega za videti, smo se neizmerno zabavali med OBISKOM LOKALNEGA SUPERMARKETA, opazovali početje lokalnih veljakov pri VEČERJI in se neštetokrat SLIKALI Z DOMAČINI, ki verjento turistov ne vidijo pogosto, sploh pa ne zvečer pa še s svetlolasim enoletnikom v vozičku. Včasih niti ne rabimo obiskati turističnih atrakcij, da nekaj doživimo, včasih smo mi atrakcija za domačine in to so ponavadi tista doživetja, ki ne grejo v pozabo.

AL MINTIRIB | OMAN

Če ne prespite v puščavi, potem morate pot do nje najti kjerkoli z glavne ceste MED KRAJI SUR IN IBRA. Nam je uspelo pri kraju AL MINTIRIB, kjer smo sledili tračnicam v pesku, ki so nas pripeljale vse do VZNOŽJA ČUDOVITIH SIPIN. Doživetje je bilo prav posebno, ker so začele padati debele DEŽNE KAPLJE.

WADI BANI AL KHALID | OMAN

NAŠ PRVI WADI. Z glavne ceste smo zavili vstran in se še nekaj časa vozili do glavnega PARKIRIŠČA, medtem pa opazovali raznobarvne skale in kamnite stene. Po izstopu iz avta smo morali najprej premagati ozko pot (nemogoče z vozičkom, zato ga raje kar v avtu pustite, če potujete z otroki). Kmalu se je pred nami odprl POGLED NA KRASNO ZELENO OAZO, ki si je utrla pot med mogočnimi belimi skalami, tu in tam je izmed skal kukala kakšna palma, ahhh. Lep prizor.

Hitro smo našli svoj prostor na skali in SKOČILI V VODO. Če imate dobro obutev in ste na poti brez majhnega otroka, potem lahko peš nadaljujete pot do JAM IN IZVIROV (po možnosti v dopoldanskih urah). Pri malem mostu je tudi RESTAVRACIJA, kjer lahko nekaj malega pojeste in spijete, če pa bi raje imeli PIKNIK, boste brez problema našli kakšno senčno mesto ob vodi.

SUR | OMAN

Pa smo nazaj NA OBALI. Prvi večer v mestu Sur je lilo kot iz škafa. Na večerjo smo hoteli iti v bližnjo restavracijo, samo nekaj metrov po ulici navzdol in med tekom nas je pošteno namočilo. No, še dobro, da ni bilo hladno. Naslednje jutro je bilo spet vse po starem, in namesto grmenja in bliskanja so nas prebudili sončni žarki. Po zajtrku smo prehlodili celo pot po PROMENADI, vse do SOUQ-a.

No,vsaj mislili smo, da bomo na souq-u kaj kupili in pojedli, a na naše razočaranje so bile prav VSE TRGOVINE ZAPRTE. Ker smo že bili tam, smo se odločili, da se vseeno malo sprehodimo po ozkih uličicah in se vrnemo po tej poti nazaj, ne pa spet po tisti, po kateri smo prišli. Saj je vedno bolj zabavno narediti krog, kajne? Čeprav močno verjamem v svoje orientacijske sposobnosti, smo se tule malo ušteli in se v LABIRINTU PRAŠNIH ULIC dobesedno IZGUBILI. Razloga za preplah sicer ni bilo, ker nekako bi že prišli ven, prav posebnega veselja pa tudi nismo imeli več – še Lu se je pošteno pretresel v vozičku, ulice seveda niso bile tlakovane.

No, prav gotovo se ne bi nikoli zgubili, če ne bi bili zaradi POPLAVLJENIH ULIC primorani hoditi le po tistih, kjer ni bilo vode. Tako smo se po občutku vedno bolj oddaljevali od morja. Spraševanje domačinov za pravo smer nam tudi ni prineslo uspeha, saj nihče ni ravno govoril ANGLEŠKO, prav vsak pa nam je prijazno ponudil skodelico čaja. Potem se je zgodilo nekaj skoraj neverjetnega. Za nami je ustavil črn avto in prav tako tipično po evropejsko smo pomislili, da nekaj hoče od nas. No, pa nam je samo hotel pomagati in nas odpeljati ven iz labirinta. Pa prav nič ni hotel v zameno. Nekaj minut vožnje kasneje smo že sedeli v edini odprti RESTAVRACIJI ob morju in lačno napadli najbolj okusno ribo z žara.

Naslednjih nekaj ur smo preživeli v opazovanju RIBIČEV in počasnem sprehodu nazaj proti hotelu, tokrat smo kar na promenadi ostali.

DSC_6281 (17)

RAS AL HADD | OMAN

ČA ZA PLAŽO, juhu! S štirikolesnikom res ni bil problem pripeljati se prav do konca in izbrati najlepše mesto. No, čeprav, saj je bilo povsod lepo, samo prišparali smo si malo hoje. Prav nikogar ni bilo na plaži razen nas in še enega para kakih 300 metrov na levo. Lu je neznansko užival med tekanjem med valovi.

RAS AL JINZ | OMAN

Ne daleč stran od RAS AL HADD se nahaja znani REZERVAT ŽELV, kjer na plaži gnezdijo zelene želve. Vsak dan zelo zgodaj zjutraj, ko je še temno in pozno zvečer jih lahko opazujete na plaži. Če si to želite videti, bo najboljše, da spite v hotelu blizu rezervata, drugače vas čaka najprej vožnja po temi. Mi smo si čez dan ogledali zelo zanimiv MUZEJ na istem mestu, nočne ure za obisk želv pa nam niso tako dišale. Tako si jih ne bi mogla ogledati skupaj, saj bi eden od naju moral čuvati malega. Za nas torej nobenih želv, a nič ne de, na poti do tja smo srečali veliko KAMEL, to je pa tudi nekaj.

WADI TIWI | OMAN

Najti WADI TIWI je malo komlicirano, saj je POT DOKAJ SLABO OZNAČENA. Treba je najti cesto, ki vodi pod most, kjer se začne vožnja med VISOKE SKALNE STENE. Zaradi deževja v zadnjih nekaj dnevih smo že kar kmalu morali prevoziti del poti kar po vodi. A za našo Toyoto, noben problem. Ozka pot nas je vodila skozi IDILIČNE VASICE, sčasoma pa je postala tako kamnita, zvita in groba, da smo se odločili narediti POSTANEK ZA MALICO in namakanje nog v vodo, pa še francoskemu paru smo pomagali čez podrt odsek ceste, ker sta na vsak način hotela nadaljevati pot.

Mi smo se tako ali tako morali vrniti po isti poti nazaj, saj smo hoteli biti do večera v HOTELU V MUSCATU. To je bil naš ZADNJI DAN VOŽNJE in ravno, ko smo pomislili, da se nam pravzaprav na cesti nič ni zgodilo, nam je POČILA GUMA. Menjava gume je postala cel izziv, saj nismo našli dvigalke. Kmalu za tem je ustavil prijazen DOMAČIN, se preoblekel in s svojo dvigalko začel dvigati avto. Na žalost, nam ga ni uspelo dvigniti do take višine, da bi staro gumo sneli. Tako smo nabrali nekaj kamnov in lesa, da smo dvigalko podložili. Gospod je bil bolj kot za gumo zaskrbljen zame in Lu-ja in je vztrajal da počakava v njegovem aklimatiziranem avtu, ki ga je pustil kar prižganega, češ, bencin je itak poceni. No, cela AKCIJA MENJAVE GUME je bila za tamalega itak bolj zanimiva, tako da sva jo vestno spremljala od blizu. Končno nam je uspelo, gospod si je lahko spet oblekel ta lepo belo dishdasho in na žalost smo morali odkloniti POVABILO NA ČAJ, saj je bilo pred nami še več kot 200 kilometrov vožnje DO MUSCATA.

BIMAH SINKHOLE | OMAN

Časovni zamudi navkljub, smo se na hitro ustavili še pri tej VRTAČI. Voda je zgledala tako mikavna da smo stekli nazaj v avto po KOPALKE in se na hitro skopali. Res super kulisa, voda pa ravno pravšnje temperature. Če se boste kopali, potem si morda oblecite še eno majico čez kopalke, iz vljudnosti do domačinov, tja jih namreč kar nekaj pride na PIKNIK.

NAZAJ V MUSCAT| OMAN

ZADNJO NOČ smo preživeli v Muscatu v hotelu s PRIVATNO PLAŽO, da smo okronali naše potovanje. Zvečer smo točno vedeli kam na večerjo in sprehod po plaži, ZADNJI DAN pa smo lahko še mirno uživali na plaži, ker smo imeli VEČERNI POLET.

V Omanu smo preživeli super trenutke in izkazalo se je, da smo izbrali perfektno destinacijo za prvo POTOVANJE Z OTROKOM izven Evrope. Veseli smo tudi, da smo ga uspeli obiskati, še preden postane naslednja popularna turistična destinacija.

POTOVANJE V OMAN Z OTROKI

OTROCI SO VEČ KOT DOBRODOŠLI prav povsod in lokalni prebivalci bodo navdušeno iskali kontakt z vašimi malčki. Otroška IGRIŠČA so lepo urejena in skoraj vedno prisotna ob vseh večjih znamenitostih, pa tudi na mestih, za katere si ne bi nikoli mislili (na vrhu kanjona itd), kjer pa jih ni, je na voljo dovolj peska ali pa kamnov za kreativno igro.

Potovanje po Omanu se nam je zdelo ZELO USTREZNO ZA POTOVANJE Z OTROKI – vožnja z avtom ni bila prenaporna, saj so RAZDALJE razmeroma kratke, POLET IZ EVROPE tudi ni predolg, poleg tega pa sta samo dve uri ČASOVNE RAZLIKE. V 2 TEDNIH LAHKO VIDITE ŽE ZELO VELIKO, brez da potovanje zastavite s hudim tempom. Izogibala bi se obisku v poletnih mesecih, zaradi VROČINE. O POTOVANJU PO OMANU Z OTROKI sem napisala poseben prispevek, ki ga lahko preberete tukaj:

PREBERI VEČ O OMANU Z OTROKI

Avgusta 2016 je internetna stran za aktivno preživljanje prostega časa “KAM Z MULCEM” objavila tudi moj članek o popotovanju po Omanu z enoletnikom, ki si ga lahko preberete tukaj.